2012年3月6日 星期二

♥【美髮】NO阿摩尼亞! NO臭味! 愛染髮都不怕傷頭髮 (染後效果圖) ♥

講到染髮,相信你、你、你都試過
說實話的我自己的染髮次數不出十次
包括(在家自己染的、去salon染的…)

先講講小時候出去salon染的經驗,永遠揀左既顏色染完出黎都會不一樣
(顏色會淺很多,當時比我相像中金很多><
另外自家染和salon染都會有著同一問題-頭皮好”d味道又好
而且每次染完頭髮,髮尾都好乾好易打結甚至斷掉等問題。

而這種又臭又刺鼻都是因為-阿摩尼亞!!作怪
阿摩尼亞是水溶性的氣體,由氮氣和氧氣組成,
能令髮絲膨脹及打開鱗狀表層,讓著色劑滲透髮絲。

不過以現在的染髮技術已經可以做到【無味道、不傷髮】的效果!
L’OREAL PROFESSIONNEL推出INOA染髮服務之後大受歡迎
而每次染INOA之前都要上去做個patch test看會不會敏感。
在耳後塗上少量染髮混合物,必須經過48小時沒有任何異常反應才可染喔!

 


而這次是Dannie大師主理
草莓先跟Dannie溝通好心目中的顏色-深啡偏紅
因為當時還在找工作中,不宜染得太誇張
INOA總共有8個系列、44款色調選擇)

 

選好顏色之後Dannie便倒出適量的OLÉO潤澤啫喱+染髮啫喱+護髮雙氧乳來調配
而份量,都是用特製的量杯量度好份量,絕對不是憑經驗大約咁倒的阿!
每個顏色都有自己方程式,就不怕染後變了其他顏色!

 

 



草莓都決定要親手搞下呢碗野!
當日草莓超級不舒服!除了胃痛之外更加想嘔到極點
(看得出來我面青口唇超白吧XD)
自己親身去聞這混合物,結果一D味都無…當時的鼻子聞了其他怪味,就一定會嘔。
點樣聞都係無味啵~係咪咁神先!

 

當日阿Ken未現身,有yoyo為我們準備蛋糕
不過草莓食完之後,嘔埋一整杯熱朱古力=__= (暈)


染時大概是用了30-45分鐘左右
之後沖水再吹頭。

染完頭髮,草莓立即伸手摸下頭髮
直頭跟平時洗完頭髮一樣,一樣咁滑,頭髮又無變乾燥同傷頭髮
不傷頭髮的主原是因為INOA特別使用劃世紀研發的ODS優油輸色系統,
以油為輸色介面,令染後秀髮的天然保護外層!

平時染完頭髮,個頭起碼都臭幾日!最臭係岩岩染完既第二朝
不過INOA完全不含阿摩尼亞,又採用無臭味鹼性因子,
INOA無亞舒色配方完全沒有臭味。就算岩岩染完都完全無味!

 


 


這3張都是染後的第一個早上。是日光,頭髮超有光澤!

 




之後便是染後一個月,再幫L’OREAL拍短片

 



最後這2張是草莓表哥幫拍的畢業照其中2張
我真的好愛這顏色!!因為好有光澤阿~~
恐怕自己都不會再買泡泡染髮在家染了=___=

最後謝謝L’OREALKenyoyoDannieRonnie XD

草莓專頁岩岩開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
http://www.facebook.com/pages/Berrys-Talk/301019826603718
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我: Berry1437@hotmail.com
Post這照片上Facebook很多朋友都按讚!

沒有留言:

張貼留言