2016年6月19日 星期日

♥【美食】深水埗火鍋。鍋居火鍋專門店 日本昆布玄米茶鍋 ♥

香港人就最鐘意開住冷氣打邊爐!就算大熱天時都無有怕
今次姐妹飯局就揀咗呢間係深水埗既「鍋居火鍋專門店」


由於呢排實在太熱氣  都想揀隻清d既湯底
職員就推介咗呢隻「日本昆布玄米茶鍋」感覺好似冇咁膩
入面仲掉咗2個日本茶包落去滾  滾咗一陣先拎返上嚟  已經幾出味
裡面仲有冬瓜、蘿蔔同昆布做湯底  清得嚟又唔會好淡味



打邊爐又點少得「頂級手切本地肥牛」肉質爽口彈牙  一睇d花紋就知幾正啦!



丸類我地揀左2   新鮮即打的丸都做得幾好
特別蝦丸既蝦味鮮甜可口  份量又唔會太多 可以試多幾款~



仲有一d菜同菇類 消化一下頭先食咗咁多肉類嘛~


炸魚皮食落無腥味同油益味合格!
不過咬落有d硬身  放落湯底浸耐小小先食會好d



而魚腐係姐妹點的  估唔到又幾好食
食落口入面好腍 仲吸哂d湯汁



呢隻桂花蚌 非常新鮮 仲好爽口下  點埋d醬一齊食好正



到我最鐘意食既響鈴出場啦!! 新鮮熱辣炸起炸得好脆口 一層一層溶落我口 !


呢一盤象拔蚌刺身一上台   大家都好興奮
因為係成條既size  真係4個人都有排食呀~點小小wasabi 鮮甜得嚟又夠嗆口


草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
http://www.facebook.com/pages/Berrys-Talk/301019826603718
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言