2016年6月12日 星期日

♥【美食】日式串燒居酒屋。銅鑼灣Bilibala Yakitori Bar ♥

由於係灣仔返工,星期五放工之後朋友就話去銅鑼灣既Bilibala Yakitori Bar食日式串燒
比較少來到希雲街,不過呢邊都有d野食,重點係呢條街泊車好方便


由於朋友已經黎食過既既關係,我都好放心交哂俾朋友去拍板點菜
我只係好好享受美食就得啦



先黎一碟黑松露蕃茄,其實我真係唔鐘意食生蕃茄
不過加埋黑松露既話我可以嘗試挑戰一下
黑松露既味非常之出剛好蓋左生蕃茄既生味加上沙律醋調味唔會覺得好dry
以唔食蕃茄既人黎計 我會俾合格 起碼我已經食左2



(燒鱈魚棒及白飯魚乾
呢碟不得了!空口食會食唔停好似薯片咁,要黎送酒都係一流
燒鱈魚棒燒得夠乾身咬落仲有d汁係到,點埋個醬仲更加惹味

(燒粟米、小蕃薯、日本青椒仔
蕃薯仔夠甜,燒完之後又唔會好乾
反而日本青椒仔就幾得意,食落同一般既青椒都幾唔同,咬落幾脆口同爽身




()牛舌
食燒野真係必點係呢2樣有咬口既野牛舌燒得好惹味

()豆腐
燒到有d似炸豆腐既口感 不過多左一種燒完既香味
脆邊既燒豆腐但咬落入面軟滑既豆腐口感非常之正




()雞軟骨
而雞軟骨除左炸之外 燒左之後都好難唔好食嫁~

(免治雞肉鵪鶉蛋
睇落真係估唔到佢入面包左鵪鶉蛋,似係獅子狗卷d fd
出面仲包住執紫菜 第一啖好香紫菜味之後就食到雞肉既香
咬到最入就係原粒既鵪鶉蛋,好豐富既層次 一食差d成粒飛左出黎




()燒黑豚腩
最外層燒得香脆可口,滿滿的肉汁
但總敵不過牛舌的濃味

() 蘑菇及舞茸
燒完既菇味有陣微香,仲保持到菇既水份未被燒乾 呢個真係好食必點呀!



不可不點的海膽博多!! 本人超鐘意食海膽 呢碟係冇出現係menu
係職員當日special 推薦的說 想食的話就要睇下好唔好彩啦~



最後以清清地既冷烏冬作結,畢竟食左咁多熱氣野都要搵返d唔熱氣既平衡返


草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
www.facebook.com/BerrysTalk
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我: Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言