2014年6月24日 星期二

♥【美食】女生聚會。上海菜王家沙 ♥


三五成群的女生相聚,大多都選放題或燒肉等…
最近生左好多暗瘡…都唔敢食太多煎炸野…
好在姐妹們都非常就我去食其他野~相約在旺角新世紀廣場的王家沙
甚少食上海菜的我來說,看到那麼多頭盤的確是幾新鮮~





 

我們點了蒜茸拍黃瓜-相比起其他這個是最清淡的頭盤,所以要先由這個吃起!
四喜烤麩-其實我對上海菜真係無認識…問了朋友什麼是「烤麩」,原來是生麵筋蒸出來的素食食材,
看樣子有點像馬拉糕/海綿…而四喜一般是筍片、黃花、木耳、花生
這個比較濃味,不過我揀飲擇食只愛吃木耳、花生

蒜泥白肉卷-這個必試!手功之作…而且一口就吞得下去,唔會好狼狽
裡面的瓜很爽脆,上面的蒜泥看似很辣不過沒有這個醬就唔好食啦!






 
三絲粉皮-呢個又係必點!最重要係麻醬混埋粉皮非常惹味
又有青瓜拌著,就算點好多麻醬都唔會好漏









清粉河蝦仁-蝦夠彈牙,發現唔點醋都幾夠味,點醋就更加有特色










來到這餐至愛!上海話梅骨
上海菜點少得呢道菜呢~~你見我地點2碟就知啦!
絕對送飯一流,比一般的咕嚕雞球還要再惹味,好大陣話梅味,旁邊仲有幾粒話梅呢!
最後我地幾個女仔食唔哂d野…我就當然要打包呢碟做聽日Lunch啦,叮返都超好送飯。










上海粗炒-呢個係我話要既~因為佢地揀哂擔擔麵,我就想食炒麵多d
不過不失,上面的菜配上個汁好惹味,麵就食唔哂啦…不過配菜就反而俾我夾哂@@









擔擔麵-由於之前食到有d飽…已經食唔哂呢個麵…
試左2啖,味道是ok的~又唔會辣~~如果lunch食呢碗會覺得好滿足











鮮肉小籠包-又來到食2舊都唔會好飽既精品!
值得讚入面夠熱,湯夠濃,肉夠鮮…加埋醋點薑絲更加正…









紅油抄手-一向唔太鐘意食紅卜卜浸滿辣油既菜
見到咁紅已經驚驚…自己又唔食得辣…不過試左一舊都OK,可能自己幾鐘意食餛飩,哈!












 
女仔真係有2個胃!!呢一刻我深深體會到…就算身邊朋友有幾飽都好…
當一上甜品…大家總係會食得落嫁!
高力豆沙-有小小失望…蛋香味是有的,不過入面的荳沙超少><
不過呢種甜品在家都唔會特登整…愈期待反而愈失望…

荳沙窩餅-另一個甜品都係我至愛!從顏色睇黎個賣相ok
不過略嫌連4角果幾舊都唔係好脆口…中間果d更加唔脆-___-
荳沙集中左係中間,令最邊邊既窩餅都無均勻既荳沙…


值得一讚既係王家沙既服務幾好,會不停幫你加茶
不過有時嫌水太滾,未能即時飲得…可能係我自己鐘意飲茶啦~~朋友都無我咁渴水(笑)
同埋食完濃味既菜整碗都係醬汁,又唔想幾種味混埋一齊
職員都會走黎幫你換左d碗佢,呢樣係抵讚既!









草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^

http://www.facebook.com/pages/Berrys-Talk/301019826603718

FB Page: Berry's Talk

這裡可以聯絡我: Berry1437@hotmail.com




沒有留言:

張貼留言