2015年5月25日 星期一

♥【美食】高質功夫菜。觀塘杏花樓火鍋 ♥


觀塘除了工廈開餐之外,還有什麼選擇呢?唔想迫在商場等待長長的人龍
那就可以走遠一點路來到鴻圖道吃杏花樓火鍋,一班人就夠哂齊哇哇啦!


(左)調味料俾大家自行發揮混醬功力,個人黎講有炸蒜、蔥、幾粒辣椒就夠啦!
(右)等湯底的時,我地先食日式刺身拼盆,比想像中更要新鮮


呢個【胡椒豬肚雞鍋】湯底係我提出一定要點的
用整個豬肚包住裡面的雞(要肯定訂返黎既豬肚包得實隻雞先難)
其實事前功夫要洗豬肚已經好費時,
曾幾何時係屋企想order阿媽整個胡椒豬肚湯飲下,
最後俾阿媽煩左幾日話搞左大半日先煮到…都係出黎食把啦!

講返個豬肚先,姐姐會立即係你面前剪開俾你
仲剪埋細細舊既豬肚,入面又真係洗得幾乾淨,隻雞都好滑~
姐姐先叫我地飲左第一轉既湯先,之後加水就正式打得邊爐


另一個湯底係【濃湯魚翅雞鍋】
係足料既真魚翅黎!一樣有滑雞係底,湯底味道濃郁又正!


 
▲(左圖)杏花四式滑 左起:蝦肉、牛肉、墨魚和鯪魚
(右圖)招牌手打三寶丸 牛丸、蝦丸和墨魚丸

非常高質既手打丸和滑!不論是丸狀定片狀都食到非常彈牙口感
除左個人不是特別喜歡食鯪魚之外,其他都極力推介大家一定要點
諗左好耐蝦肉、牛肉、墨魚邊樣最好食,真係諗唔到個排名~全部都正!


 
▲牛之天地雜錦拼盆,搵呢個碟上立即有high teafeel 哈哈!
個個見到呢碟都一定相機食先~一碟入面有好多牛既部位,有好多都未打邊爐既時候食過
例如牛柳粒、牛展、牛胸爽同黑柏葉都好特別,比起一般只有肥牛點既鋪頭
的確係試多好多部位,牛柳粒比想像中好食!咬落爽口唔難咬喎又…


▲本地手切肥牛,單睇相已經好吸引
每一片既肥膏同肉都平衡分佈,食落唔會好肥但有漸漸好濃既牛肉味


 
▲(左)杏花樓自家製既鳳城水餃,食左一舊都幾好味
(右)時蔬拚盆,食得太多肉都要有d蔬菜平衡下既~



 
▲白鱔片、鮮脆鯇片
個人打邊爐時唔係特別魚類,不過食左一片都係覺得肉質幾好味既
如果帶埋daddy黎佢應該會好鐘意食呢兩碟!


▲(左)必點個炸魚皮!因為真係超超超超好食!請容許我讚到咁
因為第一次去打邊爐,間野係會即炸魚皮
上台時仲係熱辣辣,脆過薯片又冇油

(右)炸魚腐-呢個我地諗左好耐應該係即食定要掉去滾下
姐姐見我地唔知點食就走埋黎,話可以就咁食既~
脆既野我都係唔想掉落去再浸~又幾好食!



▲最後以薑茶西米皮湯圓作結,姐姐係旁邊台既爐立即現場煮
真係第一次食西米皮整既湯圓,出面果層一粒一粒冇平時既湯圓咁滑到跌落黎
但又幾有口感,入面既芝麻好似係手磨加自己人手包,唔似超市買到果d咁流質



 
總結:功夫菜都係留返出黎食就岩啦!
必點既係:胡椒豬肚雞鍋、杏花四式滑/丸、牛之天地雜錦拼盆、炸魚皮
以港式打邊爐黎計杏花樓已經好有質素,
只要擔心同行既朋友或家人非常大食,全部都要點貴價唔係好飽既菜式



草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
www.facebook.com/BerrysTalk
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我: Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言