2012年1月1日 星期日

♥ 【草莓2011大賞】年終愛用美妝大賞!! (長文) ♥

 


Happy New Year!!來到2012新一年的第一篇先黎個2011愛用大賞!過去的一年不管是自費的或試用的都好想在這跟大家分享自己心中最愛,呢篇文雖不能詳細盡錄所有草莓覺得好用既產品(怕太長篇)都希望揀一D以前曾出過文推薦既好產品。




先講下底妝篇,今年遇到一支好好用既粉底!

正是GIORGIO ARMANIDesigner Lift Foundation近呢幾個月每次化妝都會拎起手既無敵粉底(最近覺得IPSA粉底都好燒XD)咳咳,都係講返呢支粉底先,透薄自然不在話下,遮瑕度很好光澤感一流既粉底,要我評分草莓係會俾99.9!!0.1是給自己找其他更好既粉底的動力)


 

粉底詳文:

【推薦最愛粉底品牌】草莓親試這粉底皇國。一償心願 (超長文)

【粉底評比】專櫃GIORGIO ARMANI VS 開架BOURJOIS (超級長文!!)



接著就是shu uemura的底妝,新出這支絲滑貼膚粉底液 smooth fit fluid foundation SPF18 PA++整體都係85分以上,相比GA既底少左一陣光澤感不過Shu既泡泡Base同遮瑕筆都幾好用!自小嬌送左一罐泡泡base之後夏天都好鐘意用(冬天用好似唔多夠保濕),我認我冬天係轉左其他base XD不過遮瑕筆就無分夏/冬季!支專業遮瑕筆可做到中至高度的遮瑕效果,遮痘痘眼黑圈都唔係問題。




舊文回顧:

【活動直擊】shu uemura「專業底妝‧簡易化」美妍聚 (多圖)

Shu uemura 充電記 + 親試絲滑貼膚粉底液, 專業遮瑕筆


眼部遮瑕自己都好鐘意用BeautyMaker既遮瑕雙星,一盒有齊遮瑕膏同打亮好實用。價錢又唔貴,而且台灣好多blogger都有推介過^^自己遮黑眼圈多數用液同膏狀。



找找舊文好似冇一篇好好介紹呢一盒遮瑕膏,只好找一篇有提過下XD

近來的新CON、新粉底、新眉粉、新假睫毛、新眼線液、新相機、新衣服


其實草莓本身諗住分埋眼妝篇,不過怕自己冇咁多口水只好將自己呢一年好鬼死鐘意用既mascara放埋係到, 藍色茶出黎既效果會自然d,紅色就會濃密d,絕對係回購度100%既好物!!(不過我都好想買MJ新出既Mascara XDD

 

【推薦】最近大愛的睫毛液! 纖長、濃密 草莓都愛! (長文附效果圖)


今年都遇到礦物底妝,改變我對化妝會造成傷害既感覺。話哂佢都陪住我走過皮膚比較敏感既日子,而我自己最推介眼部"亮眼粉"!之前一直誤會係遮瑕粉(不過我都照遮痘痘用XD

推介程度:遮瑕粉->粉底->Primer->定粧粉

 

舊文回顧:

【老實評價】Bare Minerals 好處與壞處!! 最終回

用盡這$750買下心水產品 + 低敏感性解決泛紅敏感問題

【自然系遮瑕】達到自然遮瑕效果 黑眼圈、暗瘡印、泛紅都冇問題!

洗掃記。一洗即滑!? 慾望清單: Quick Change Brush Cleaner

Shiseido其下又有一新實力品牌登陸香港!







輪到保養篇,自從Shiseido既美白精華到手之後都keep住早晚都有茶,效果絕對是見得到的!面上既暗沉都變得好透白就連暗瘡印都連帶由啡印減淡!真係好正!雖然有百人既試用唔知道大家會唔會睇到厭XD


舊文回顧:

帶著新Con出席這次Shiseido活動! 一同見證140年的美白智慧!

【推薦】美白迎生日一起見証吧! 附生日禮物和草莓專頁同日開通!


去黑頭我一定會用Sexylook既草莓粉刺組!早兩日見到個鼻d黑頭出哂黎,立即用草莓粉刺組KO佢地!起碼個幾2個星期唔洗再搞個鼻(講明先每個人出黑頭既速度都唔同嫁!)呢一盒都開左近一年,雖然我2-3個星期先用一次再加上好鐘意幫男朋友用,而家先用得一半多小小睇怕屋企要黎存貨果盒下年先再開喇。有好多人都問我會唔會用到毛孔愈黎愈大,係我身上係見唔到毛孔有變大既問題。絕對是100%回購好物。



舊文回顧:

Sexylook草莓粉刺淨空組真係超級WORK!!! (附超嘔心相)

放火大成功!!Sexylook草莓粉刺組!回購度100% (3個月後感+嘔心照)


係台灣買既寶藝Mask,基本上夏天都成日fu住,而家已經係第2罐喇!!冬天因為怕冬既關係會揀其他mask費是一邊fu一邊混合鼻水(哈哈哈!),fu完之後立即有白滑同毛孔收細既功效超正!



舊文回顧:

必看!改善泛紅+毛孔粗大+變白=詢問度超高的面膜!(有圖有真相)


另外好推薦既呢一盒Aqua Collagen-Gel係夏天用好舒服!好似係品牌既限定版(唔知道而家仲有冇得賣)不過順帶一提佢另外有一隻白色罐既保濕cream都好正!


舊文回顧:

【私心推薦】1瓶抵5瓶兼含有5大功能! 附上: 新敗的鞋

呢幾年大家都係到提膠原蛋白!終於可以試到ULTIMA II既膠原蛋白再生水,而將再生水溝埋BB CREAM同厚身既粉底功效仲正!最近又勝出該品牌既LIKE GAME 得到一套ULTIMA II的東東,實在大喜!


舊文回顧:


隨時隨地保充膠原蛋白! 另附急救方法、BB Cream透薄使用法



最後的是近呢幾個月好鐘意用既面膜,其實不只這2個品牌,連DEWYTREE既面膜都好鐘意嫁!特別係冬天最需要面膜去加強保濕真係隔日隔日咁FU都冇問題!潤之戀我就特別鐘意用藍色保濕同紅色杏仁酸美白!而Barrier Repairemask有陣維他奶味XD又唔敏感刺激都好好用!面膜真係好鐘意試不同品牌^^

 

舊文回顧:

【台灣面膜】每天都可以敷的面膜 萬寧已獨家開賣囉


秋冬急救。Barrier Repair (精華有22ml+27ml) BB面膜


還有其他未出過文既好用之物,希望今年有機會可以寫得哂XD新既一年祝大家開開心心、身體健康、心想事成!草莓專頁岩岩開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^

FB Page: Berry's Talk

這裡可以聯絡我: Berry1437@hotmail.com 

沒有留言:

張貼留言