2011年6月9日 星期四

♥ 去完Nature's我冇受到傷XD!草莓來體驗最佳服務美容師的手勢囉 ♥

一直以為Nature's既 facial 活動已經完左~無諗到竟然收到Theztyle既電話可以去一試呢~
草莓揀既係上水廣場分店~草莓都爬過文~聞說上水分店既Kinney手勢好好~
所以收到Nature's既電話果陣有一個小請求~希望草莓可以試到Kinney既手勢~
佢地都確應左冇問題的~不過去到分店既時間~Kinney咁岩忙緊~所以未能親自幫草莓做facial呢~
不過都唔緊要~好彩今次有3月份最佳美容師-Boey!


先帶大家睇下果到既環境先啦~

 
 
 
 
 
 
呢邊就放滿哂Nature's既產品~同最新既優惠!
 
 
 
 
 
一黎到去完個廁所~Kinney就先俾草莓填個個人資料~
 
 
 
 
之後就入去放低個人物品~綠色果個小兜就係放左紙內衣褲~仲有拖鞋俾客人換上
 
 
 
 
 
雖然上水分店地方唔係好大~不過都已經足夠有齊沖涼,換衫既地方:)

牆上左貼左本月優惠呢~
 
大家可以見到每個月都會有一位最佳服務既美容師~
今次草莓都要黎體驗下boey既手勢喇~
 
 
 
 
入到房間是有點小。。比草莓想像中的還要小。。
只夠一張床和機器和一位美容師就。。。
 
草莓今次要試的是。。
面部護理淋巴排毒滋潤淨肌護理 85mins ($540)
身體護理科技瘦身療法 30mins ($600)
 
 
先來看看科技瘦身的工具吧!
左邊:STEP1 的吸盤型
右邊:STEP2 的吸塵器型
 
 
草莓做的位置是肚腩~使用吸盤型的時候已有小小紅~
 
 
草莓認為STEP1的痛是可以接受的~
不過STEP2是痛~不過是比STEP1的更要痛一點~
 
如果可以的話請把我的肚腩一齊推上胸丫唔該=。=
 
做完瘦身的部份~到真正做Facial喇!
boey先幫我卸妝~當日草莓只塗上防曬
(支防曬個遮瑕度實在很優~連boey都睇唔出我本身有咁多痘痘印。。哈哈)
遲d等草莓同大家share下我用既係邊支防曬啦~
 
 
 
針清後仲有得修眉tim!很貼心~~
 
之後用香薰放鬆心情~吸3次聞下d香薰~可惜當日草莓有d鼻塞XD
之後用Nature's新出既蔬果爽膚水~再用香薰按摩~幫助排毒~
再用厚既面霜按摩面部既穴位~之後就茶上保濕mask就倒模喇~
個模係玫瑰味嫁~到fu完果一刻都仲有濃濃既玫瑰花味!好正呀~
 
倒完模之後boey都話我皮膚明亮不少!好似仲白左wo~
 
 
 
做完之後就出去換返衫同整理返d頭髮~
 
Nature’s試後感:
 
終於知道boey點解可以當上3月份最佳服務美容師!因為佢真係好細心~
特別係做科技瘦身果陣~佢開頁俾我試下吸果個力怕我接受唔到~
我話ok佢先再加強落去~令我冇咁緊張~而一邊整緊我既肚腩既時候
我又會同佢講拉果下唔痛。。係拔果下比較痛d~佢之後拔都冇咁大力~
做做下boey又會俾我睇下左邊同右邊既腰既分別~
係真係會變左大細腰嫁!所以佢都特登幫我做耐d左邊既腰等佢balance返XD
 
而全個過程我都好滿意~因為佢針清幾細心~雖然草莓最近冇生d紅腫痘痘~
佢就幫我清額頭細細粒果d我平時自己清唔到既粉刺~仲幫我修埋眉tim
最後做完之後kinney有同我講解一下而家既優惠~都沒有sell我join喔~
不過不得不說今次呢個優惠價係幾抵!特別在於佢最皇牌既係蜂膠冰晶護理呢個
原價要HKD780嫁!仲可以做5次TIM
780*5=3900! 而家1388都幾抵(有D心動)
最後草莓要快D趕住走~(男友送我去做Facial等到而家 唔忍心要佢再等XD)
 
 
 
 

boey仲好細心咁提我按完2個鐘之後先可以食野
當時草莓仲心諗。。下~咁咪唔食得下午茶XD
點知做完成個療程都約2個半鐘LU~走果陣Boey仲提我而家可以去食野喇XD
所以我地既下午茶。。。

食飽飽就返屋企LU~~

多謝Nature’s同theztyle俾我試到一次咁好既體驗~

另外~

草莓上次去完Bio-essence既男女工作坊之後而家Bio-essence既fans page有個投票活動~
希望大家可以去支持下我呀:)

(1)先like左Bio-essence既頁 http://www.facebook.com/#!/BioessenceHongKong
(2) 再去like草莓同男友張相就得嫁喇~


多謝大家既支持~~ :)


草莓最近新文:

♥ 春天就來點祼色吧! 新入手的包和鞋子都在這裡! (附試身) ♥


希望你們會鐘意草莓的文~ 喜歡的話請給一個推和留言吧 :)
你們的支持才是草莓出文的動力呢~
LOVE YOU ALL

沒有留言:

張貼留言