2018年3月20日 星期二

♥【美食】九龍城火鍋。像無老鍋的台式麻辣湯底 禾牛薈鍋館 ♥

真係好掛住台灣無老鍋個湯底呀!
相信去過台灣既朋友都知道無老鍋個麻辣湯底有幾正
只不過冇得飛既我地…又想搵返果陣熟悉既味道…
我會推介九龍城呢間【禾牛薈鍋館】

先講講湯底,唔洗諗都知有個"手指公"就係皇牌推介啦
老細!先黎個台式麻辣鍋
至於另一邊要咩味好呢…就揀個清清地既菜干豬肺湯啦


左邊係比較特式既,我揀右邊既橡果豬片,聞說係特別香

到啦到啦!
左邊既台式麻辣鍋味真係好有台灣風味!
入面仲附有鴨血、豬皮、大腸、豆腐等材料
鴨血先係無敵…非常有台味

而菜干豬肺湯果邊值得一讚既係個豬肺係有炒一炒佢
內臟最怕就係洗得唔乾淨,經過我地深入觀察過真係洗得幾乾淨
相信要花好多心機先洗到咁乾淨

炸響鈴非常脆,而且份量都唔算少
要黎吸麻辣湯一流!

識食緊係要食黑柏葉
新鮮牛柏葉是黑色的,外面很多人將黑柏葉漂白
入口彈牙唔會好un

我最鐘意既骨髓!
牛骨髓每隻牛只有一條,口感柔軟牛味濃,又滑嘟嘟~

魚鰾真係比較少食,好彩食落去冇腥味
點埋醬汁食好爽口

出面都比較小有得叫既豬天梯 (姐係豬上顎)
豬天梯含有豐富膠質嫁,食落去好爽脆

黑毛橡果豬片必點!同豬唔同命…
橡果豬真係由細食橡果大,令肉味帶獨特榛子芳香
當然價錢就比起一般豬會貴d啦,不過真係值得一試
貴精不貴多嘛

打邊爐起碼黎2盤【本地招牌手切肥牛】
去過台灣打邊爐既朋友都一定話…香港既牛肉濃牛味多d同厚切d
可能我地太慣手切肥牛、牛頸脊既濃濃牛味
呢碟牛再俾我地encore 多一次,雪花均勻,食落非常有嚼勁


沒有留言:

張貼留言