2017年7月9日 星期日

♥【美食】抵食之選。尖沙咀米線陣 ♥

今日臨時約朋友食飯,本身想去食厚福街生牛肉河
無奈要等位同果度唔可以坐低傾計咁耐,
朋友又唔飲酒無得摸住酒杯底傾下心事。行過對面加拿芬廣場有人派緊宣傳單張,
我地就試下地庫間米線陣啦,話哂香港人都特別鍾意食米線,當然米線專門店都唔少~



睇四周環境好新嘅裝修,仲好光猛,
全部台都喺而家少女們好鍾意嘅白雲石枱,
睇落唔似食米線wo,望一望餐牌先肯定呢度真喺食米線無入錯第間鋪頭



由於朋友想試水煮系列嘅米線,我真喺唔多食辣野。。
平時食米線都只叫清湯。。估唔到佢餸同米線喺分開上,
起碼我碗米線唔喺浸滿辣油,餸就有牛腩,鴨血,牛肚,牛,下面鋪咗好多芽菜



個人覺得味道喺幾OK, 唔會辣得好過份但又有香味,
可能剛去完韓國,覺得香港嘅辣喺有層次好多,仲帶小小麻辣。
如果唔喺幾頂到咁辣,我會建議用清湯過一過先放入口,不
減佢嘅香味但至少無咁辣。食得辣嘅朋友就唔洗咁做啦~



食一碗麵都出哂汗,好彩中間仲有小食隔住隔住咁食,腐皮卷


豬頸肉好食! 上面嘅辣粉同熱浪薯片一樣味! 
豬頸肉唔會太大舊,岩女仔一啖放落口


我比較鍾意蒜香手拍青瓜,fresh d同蒜味蓋咗青瓜陣青草味,
另外一款醋香雲耳我就麻麻地醋味,但雲耳喺夠爽口嘅,
拎去點蒜香青瓜個汁都唔錯



跟餐有2杯好得意嘅特飲,涼粉火麻仁 火麻仁一般好少喺餐廳搵到,
應該出現喺涼茶鋪 hahaa 加咗涼粉變咗消暑飲品

另外一杯仲搞笑,叫亞塔子普洱,普洱茶飲茶都必叫,
將佢變凍飲都喺第一次試,其實普洱有陣好獨特嘅味變咗杯特飲有啲怪,
反而亞塔子幾好食。168 一個餐包埋野飲2個人都算幾合理,
下次經過可以試下佢其他款嘅米線

沒有留言:

張貼留言