2016年10月13日 星期四

♥【美食】墨西哥菜。灣仔Coyote Bar & Grill自助午餐 ♥

話說係灣仔返工2年來,真係未食過呢間Coyote
多謝同事請食既呢餐 farewell 飯!仲要揀食墨西哥野,係咩玩法?
同事一早book好台落到去唔洗等位就直入

上到2樓見到擺哂好多野食出黎,
雖然款式唔算係好多 不過都睇落唔錯

Flour Tortilla 及 Arroz rojo 聞落係番茄飯
極度少食墨西哥野既我地立即google下呢2樣係乜東東
原來係墨西哥菜好常見既

第一round 當然要食個沙律 加配白色果隻醬 (唔知叫咩名)
再落重芝士碎,簡單無得頂! 食沙律就好隨意落自己鐘意食既野
芝士迷有個醬同一堆芝士就好心滿意足了

雞肉粟米薄餅卷唔錯,初試墨西哥口味的朋友都唔洗驚唔鐘意食
因為入面係粟米同一d醬加雞肉凍食咁姐~

剛去到時台上既野食都唔係得好多,但好快又再refill過


仲有一D 炸魚、雞肉串既小食 
每樣都試左一舊竟然發現炸魚又炸得幾好食!

第一round同同事就拎左呢堆野食
小試完岩口味先再去encore!

要好值得encore的是墨西哥粟米片淋上濃濃芝士味既Queso同沙律!!
個芝士醬仲係有一個碗興住 keep住佢暖暖地 再淋上去粟米片到
呢個做零食一流呀! 我已經encore左3次呢個組合

Mixiote 烤豬肉呢個真係估唔到佢咁好食!
本人覺得墨西哥既野食既名都好難記,
都係問店員先知道點串再自己google下,食完都唔記得果款叫咩名 (笑)

雖然Coyote既自助午餐款式唔算係好多 不過都食得好飽既
可能墨西哥餐始終唔係我地口味,我見多數都係外國人黎食
不過間中一餐食下其他口味都OK既,自助午餐黎講都抵食既!

草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息? 
快d黎like我啦^^ www.facebook.com/BerrysTalk 
FB Page: *Berry's Talk*

沒有留言:

張貼留言