2015年10月26日 星期一

♥【美食】銅鑼灣霜月。網燒日本牛x 吞拿魚腩日本海膽飯 ♥

平時返工既lunch都係捱飯盒同外賣多,好開心姐妹們黎銅鑼灣搵我個lunch!
霜月地點其實唔難搵,正正就係時代廣場後一條街,
不過附近仲係未完工既地盤咁,全層都係for食中至高級既餐廳,
要搵好野食,第時呢度樓下應該會排哂大隊!

上到頂層就係霜月,呢棟大廈暫時唔多餐廳開左 所以升降機都唔洗等直上頂樓。
座位甚闊落,帶有淺色調既日式味道仲有啲吧台可以望住師傅親自料理


 
lunch方面就有十幾樣可以揀,網燒牛肉,刺身,海膽呢啲當然唔少得啦!
定食都包埋沙津麵豉湯同日式海鮮燉蛋


 
好鍾意佢個沙津既汁除左麻醬好濃郁之外
仲有好多一粒粒既芝麻豐富口感同帶到個香味出黎,咬落脆卜卜同青瓜一樣咁爽口。


 
(左)麵豉湯就不過不失,咸淡適中,味道就未到好難忘

(右)一開始睇碗都睇唔出係日式燉蛋,因為面頭多左層海鮮羹咁,
有朋友好想食個蛋但因為個羹係上面要我幫佢食哂先-_-#
對羹類唔係特別鍾意既我表示 下層個蛋係吸引過海鮮羹,
如果可以俾客人揀加唔加果層會好啲。



 
先黎既係吞拿魚腩日本海膽飯 $350
雖然呢碟係比我想像中細碟,但大堆頭海膽加分所以好快俾我地清哂,
海膽新鮮唔會有腥味唔會食落好淋身,從顏色睇都見到好靚!



另外呢碟日本牛肉網燒定食都係好鬼正!
有得揀美國牛($200) 定日本牛($400),當然二話不說揀日本牛啦,雖然係貴一個double
揀左medium熟度,唔會滲出血水之餘咬落仲非常軟腍
下面有燒汁係底,旁邊仲有青檸同沙津醬可揀選
我其實最好味係原味!第一舊先食牛本身陣味,之後先試加底下個燒汁
同點一下沙津醬都唔錯,不過同燒汁係最夾!試下唔同醬汁又好快食哂成碟了…值回票價!


 
接著都係牛肉為主,牛肉香味燒定食
同樣地有美國牛仔($140) 日本牛($380)揀,也必定首選係日本牛啦!
呢碟香味燒” 果然同名一樣燒得好香,旁邊既洋蔥炒得超香滲入牛肉汁味,更加惹味
肉質雖冇日本牛肉網燒咁啖啖肉,但呢碟更好送飯!



 
而呢盤刺身($210) 既三文魚腩魚油味好重,而且切得厚身咬落啖啖肉
而甜蝦都係我最愛之選,肉質彈牙夠鮮甜,其他就交由朋友去試了~


 
最後以紅豆、綠茶兩款雪糕作結
綠茶味不過不失,但紅豆味卻有驚喜,入面有香甜紅豆粒,紅豆味濃郁
最後把綠茶x紅豆混合,一啖綠茶一啖紅豆剛柔並濟



總結:
地點優、座位寬敞,食物水平平均來說是屬中上 個人是給80分以上!
服務方面,由於不是太多客人,所以加水點餐收碟也非常頻繁,
而且大多有2staff服務我們這台,一吃完就有人收走了。


草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
www.facebook.com/BerrysTalk
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言