2011年7月3日 星期日

♥ 時尚 Mix & Match! 綜合4種不同的style ♥

好開心收到ztyle既邀請可以出席 K11今次既活動
愛打扮的我~當然要黎到吸收下今年既潮流資訊
 
現進駐的5間本地的select store,精選30多個國際時尚用品服飾之設計品牌以供選購
 


剛到場的時候已見到水魚和yanyan~這樣拍水魚的臉好小喔~~~~~~
 
當然唔少得和大美人yan的合照~ 甜美喔~
 
 
 
水魚仲話我地著得好高@O@!
 
 
 
很有親和力的BuBu~
 
 
 
yan實在臉小又5官又精緻~
 
 
齊人後大家都排排坐開始聽下今年既潮流資訊~
 
 
 


MC先為大家介紹5select store

(1)被譽為香港Colette Kapok 將首次以法國海洋風概念開設的Sailor
(2)從未間斷遊走世界各地精選優質設計師品牌的K11 Design Store
(3)最隱世的本地select store – Gallery de Vie矚目登場
(4)來自米蘭的個性設計品牌Malloni
(5)以及雲集各地高級時裝的Shiny Beetle
 
 
之後由Stylist教我地Mix & Match既技巧~
 
 
仲有model示範4種唔同既style~
(1)Girlish Style
是走甜美可愛,鄰家女孩味道的~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
之後Stylist展出幾件很有設計感的衣服~叫我地大膽嘗試~
 
 
什至一件連身裙加上牛仔背心都可以變出唔同既味道~
 
 
之後model為我地示範第2套既衫~
(2)Stylist Chic
是走型格中性路線~適合一般OL走出平實的風格~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Stylist再為我地介紹另一款看似普通的上衣
卻藏有巧思的衣服~
 
 
(3)Causal Style
是走Outdoor的活力海洋風~
 
 
 
 
 
Stylist拿著右圖的恤衫也好好看~
 
 
還教我們用皮帶造出不同我造型~
 
 
(3)OL Style
早上大家可以加件西裝著返工~當夜晚要出席event既時間大方又不失大體~
 
 
 
 
 
而當日stylist仲會選出最佳衣著~是由Karena勝出~真係實至名歸!
 
 
 
 
之後大家開始分組實戰我地頭先所學到既Mix & Match知識!
我地組分別要造出Causal Outdoor Look~
我地既model 緊係實正既model做啦~
 


Karena好可愛好多表情:)
我地今次既style揀左黑白間條tee襯高腰又收腰既牛仔裙
收腰既高腰裙仲唔洗外加其他皮帶tim!帶出model的小蠻腰~
海軍風~主色當然離唔開黑白紅藍~
outdoor既活動少不免要接觸太陽~所以太陽眼鏡我地就揀左紅色~
鞋方面~outdoor 當然冇可能著高跟鞋啦~所以我地以平底鞋為主~舒服為實!
手袋方面~我地揀左麻布質地既實用袋~輕鬆渡假look就係咁輕易完成!
 
 
同一時間。。其他人座驚四起~yanyan換左套戰衣~
 
 
以下就係代表唔同style既Blogger model~
 
 
 
 
 
配抬勝出既係Yanyan果組~恭喜哂~~~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
阿花一貫可愛少女look~手上的馬騮好正~XD
 
 
 
還有Nancy的型格OL Look
 
 
最後送上和Blogger的合照喔~

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bithia仲係到狂影米奇呢~~
 
 
而草莓最鐘意既當然係舒服又海軍風既Salor~
 
 
呢d係玩味好重既嘴Tattoo!
 
 
 
 
 
草莓為大家推介既係。。。。SHINY BEETLE既手袋!
粉橙色釘上好多窩釘既藤袋~渡假風又不失型格!
 
 
最後多謝K11既禮物~~
 
今次活動真係好開心~不但有小遊戲可以俾我地Blogger互動下~
又可以學到唔同既Mix & Match知識~真係好實用呀!
 
 
 
希望你們會喜歡意草莓的文~ 喜歡的話請給一個推和留言吧 :)
你們的支持才是草莓出文的動力呢~
LOVE YOU ALL 

沒有留言:

張貼留言