2015年10月31日 星期六

♥【美食】西式x港式。銅鑼灣西餐大排檔 ♥

大牌檔就是香港的特色,西餐大排檔到底西餐的點在那呢?
LIFT一打開門大家都很驚訝,為什麼有花牌都堆在門口~立即很港味~

看到餐牌有個礦泉水火鍋,火鍋都要用礦泉水,咁搞鬼既
仲要用上本地品牌Bonaqua咁先夠土炮,根據貼心的staff講解
由海鮮->帶子->魚->牛->年糕,每落一道去滾都要跟足次序咁講究



 
入面放在菜底仲加左塊金華火腿(?) 
話明西餐大排檔點嘛…真係估你唔到竟然用48個月黑毛豬火腿wo!
Staff建議我地可以落大廚精心調配既岩鹽,灑小小上去再食
不論魚同牛落左岩鹽真係立即提鮮!我最鐘意食牛同帶子
而落年糕去吸海鮮味,又真係估你唔到打邊爐會有得食年糕…



頭先用左48個月黑毛豬火腿落去做湯底,而家就單食下先~
肉質肥美,脂香豐腴熏香!仲有菠蘿refresh下口感再戰黑毛豬



松露煮日本年糕
頭先既年糕實在唔多夠我既年糕控既朋友
所以我地特登叫多碟松露煮年糕俾佢
我就一般般年糕既本身,不過好鐘意佢d
好香牛油味同香松露味,所以為左d汁都食左幾舊年糕~


黑松露蘑菇湯
頭先個松露年糕不能滿足我呢個黑松露愛好者
就連湯我都放棄左要肉骨茶,揀左呢個湯
一入口同我想像中西餐既湯好唔同,佢係好明顯粗粒既一堆蘑菇
Feel到好多粒堆埋既蘑菇組成,雖然唔同我想要既creamy一樣 不過味道都唔錯既


勁推呢個冷食日本鮑魚配青芥末沙津汁!
無諗過鮑魚點佢調既芥末汁可以咁好食~~
先食一啖鮑魚既鮮味,第二啖就加入嗆口既芥末汁好過引~值得一試!


燒西班牙正宗黑毛豬肋條肉
友善既staff見我地唔知應該點汁定菠蘿先,就跑來教我地點食啦~
呢一餐入面佢地全程都教我地點食法最正,好有耐心!
每食一啖豬肋條肉就要食一啖菠蘿,無咁油膩 wo~~的確係立即減低油膩感
爽口得黎又肉汁好多,唔會燒到乾哂~


燒大蝦上台時,大家都嘩一聲咁大隻既~~
仲好貼心咁介好左,等我地直接夾舊肉就得啦
肉質彈牙又香濃鮮甜味,一人一啖已經好快清左佢啦~


甜品time! 日本進口原隻菠蘿雪葩!
Staff都好老實同我地講佢地呢到甜品大多都係進口貨
唔會呃人話係自己整,咁都係丫~間鋪細細都好難預甜品幾時賣哂
其實係咪自己整or進口都好,味道行先啦緊係~~
我地姐妹一人一舊菠蘿雪葩,超香菠蘿味,雪葩又幼細食落好快溶哂係口到


 
另外,仲叫左個椰子雪糕,又係一款我勁鐘意食既甜品
椰子味濃仲有好香哩拿味,特別係用椰子殼裝住
旁邊仲有生果伴碟,可見有花過心思在餸菜味道以外的用心


草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
www.facebook.com/BerrysTalk
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言