2014年11月13日 星期四

♥【美食】美國Style。海鮮大餐The Captain's House ♥


最近吃的餐廳都非常有特色,除了港人食慣既日本菜、泰國菜等之外
當聽到「美式餐廳」 草莓腦子只出現牛扒” “炸魚薯條
今次朋友帶去尖沙咀厚福街搵食,H8一整座裡的餐廳真的不少
如果沒有Idea想食咩既朋友,呢到應該總有一間岩你口味 唔洗再行幾十條街搵食啦
The Captain's House主打美式海鮮餐,聽到已經覺得好有新鮮感




雖然餐廳佔地唔係極大,不過總算坐得舒舒服服
拎住手袋同一袋二袋既戰利品都唔係迫到坐得唔舒服



最搞笑係大家都要著上圍裙~以防食海鮮會弄髒衣服,算是非常細心
老老實實,如果你食得乾淨呢條圍裙都無彈到既話就帶埋佢返屋企啦
ps 佢唔係要求收返的XDDD,拎到返屋企俾媽咪用不知幾開心)



飲品方面我地揀左CocktailMocktail
草莓始終不太好酒類,Asian PunchMocktail我就最愛啦

朋友點的這杯Tiramisu聽個名已經好吸引,而且上面的Cream好好食呢




主角登場啦!Fresh Catch Seafood on Ice HKD658


出場時吸引了旁邊食客的目光~當然我都呆左呀見到咁大盤
整條船裡面有麵包蟹、長腳蟹、青口、虎蝦、大龍蝦、
小龍蝦、八爪魚仔、蜆、扇貝和翡翠螺以上的基本底



我地仲加左大龍蝦(要加HKD238)不過看到呢隻龍蝦就會知係好抵
因為真係超級大隻呀!


草莓上手的蝦真的超超超大隻,咁大隻的話當然肉就會比較實身小小



Louisiana Crab Cake HKD88
呢個蟹餅幾有特色,出面好似比較少見
入面啖啖蟹肉都幾濃味,值得加分係個底係脆口的
蟹餅唔會太淋又散哂,脆脆地又好似小食咁,加埋蛋黃醬又幾夾!



Hawaiian Poke Salad with Salmon HKD98
三文魚一向係我最愛,但係咪一定加Wasabi同豉汁先係最夾呢?
佢加左帶有洋蔥既酸酸甜甜醬汁醃製,竟然可以帶出三文魚既鮮味
而且佢切到一粒粒而唔係一片片好有口感,草莓仲係廁所門口撞到老闆
捉住佢大讚呢個三文魚整得超好味,如果多d洋蔥俾我會更加開心(哈哈)



 
Sauteed Fresh Mussels 白酒忌廉煮青口HKD198
草莓對凍食既青口不大興趣,總覺得好淡無咩味咁
而呢碟白酒汁忌廉煮青口就滿足到我重口味既要求
因為個汁真係好加分!好香忌廉味,如果好快飽既朋友就唔好食咁多住,哈
將個包點埋落個汁之後會好快飽~但D汁真係正到一滴都唔想浪費




Daily Special :  Australian Wagyu Beef HKD298
最估唔到係「美式餐廳」都有和牛食到,仲要係是日精選唔係日日都有嫁
而且和牛頭頂上仲有成舊蒜插住好搞笑呀~~
不過總好過一舊肉放係到影相個角度同構圖都冇咁靚
將和牛切到細細粒再係舊蒜拔粒蒜黎送入口真係香超級多!

個人是好鐘意蒜味,如果唔太討厭蒜的話草莓是極度建議你加埋一齊食





Captain's Hot Seafood Bag HKD498
剛才食左一大盤凍既海鮮總係覺得唔夠喉,呢盤熱食就有存在感好多!
而且上台有成個藍波波,到底點食法嫁?
勁似剛係海撈完魚返黎咁用藍色捕魚網包住海鮮(笑)

可能我地笑得太大聲,老闆都忍唔住走黎睇我地班女仔搞乜東東
老闆說要手動mode去搖個袋令海鮮同d汁均勻d
不過唔係講笑,呢袋野真係幾重下同埋又好熱
老闆仲親自幫我地shake呢,超好人~~



我地揀左龍蝦仔,長腳蟹、八爪魚仔、蜆和翡翠螺(可自行揀3,5,8款)配個小小辣既汁
除左揀左果5樣之外,仲有粟米同薯仔食完都已經好飽。
雖然我唔係食得好辣既人,不過呢個小小辣既汁真係好正好惹味
粟米同薯仔吸哂d汁變得好入味,朋友搶食配菜多過海鮮(笑)


甜品時間又到啦!雖然已經真係好飽,
不過女仔係有兩個胃嫁,都要食甜品既~我地叫左三款甜品,

Cream Brulee Original法式焦糖燉蛋HKD 58-脆口既焦糖加埋軟滑既燉蛋,不過不失

仲有Mars Bar Cheese Cake HKD68-幾香濃既芝士味,又唔會太甜都OK
Banana Crumble HKD58-最有驚喜係呢個香蕉批,用好似”LC”既器皿上台好得意
入面有好足料既香蕉,最入面既香蕉焗完之後有D似蘋果味(可能只係我咁覺得)
上面既肉桂加埋香蕉都幾夾,平時呢種甜品比較少食到都幾新鮮丫~唔洗來來去去都係果幾款



個人是非常推薦一大班朋友上黎開餐,因為碟碟份量都好大
如果細食小小既女仔朋友真係夠食好多人呀~變得好抵食
而且款式都幾特別,起碼多d新鮮感~~老闆又靚仔仲好好人添(笑)
今次真係食到個個朋友都飽到咩咁…感覺好滿足!


 The Captain's House
尖沙咀厚福街8H8 18



草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
http://www.facebook.com/pages/Berrys-Talk/301019826603718
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我: Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言