2014年11月8日 星期六

♥【美食】素菜不素菜。令人對素菜改觀的波羅密素食 ♥

姐妹淘在group中約食飯,竟然說去食素
我有無聽錯阿~好友Joanna和我也是超級食肉獸
去食素唔係掛這是心裡第一個反應,來到天后的【波羅密素食】
抬頭一望,咁熟面口既~係銅鑼灣利舞台以前都有食過。
唔講唔知原來利舞台果間已結業,而家搬左去天后,
而且尖沙咀、荔枝角都有分店 岩哂住新界唔想過海搵食既朋友








以前點菜都交由朋友點,自己係未認真睇過menu
乍看之下,喂!D相睇落完全唔似素食喎




鮑片魚生拼盤
魚生片雖沒有真正刺身的軟滑感,畢竟素做的質感比較硬身比較有咬口
鮑片既鮑味都做得好似,魚生片同鮑片點埋Wasabi同豉油根本都分唔清是素



黑松露白靈菇
個樣睇落唔似,似豬頸肉多d
一向菇類我都唔係特別鐘意食,不過呢碟整得好香濃
加埋上面既黑松露帶出既鮮味,下面果層仲有露荀非常爽口,大家勁快搶哂黎食



黑松露金湯素羹
已經好耐無飲過南瓜羹,飲得出好足料既南瓜甜味,混合埋黑松露變得香濃,


入面仲有素魷魚、素蟹柳增加口感 都算幾有誠意


姬松茸蒸豆腐
豆腐的確幾滑,不過個人對淡味既菜式不太感興趣
身旁的Elyse反而極鐘意食呢個豆腐,可能濃味人岩食條菜啦~



素蟹粉窩粑
呢個係誠意推介!窩粑做得同薯片差唔多脆口唔會淋哂
加埋已經分唔清係真蟹粉定係素蟹粉,點小小醋令窩粑吸哂醋味更加昇華


脆卜卜絕對係大人、小朋友最愛
跟住就係炸物愛好者(姐係我)既心水推介



椒鹽茶樹菇拼牛蒡
牛蒡炸完會唔會苦嫁<-我第一句咁問
牛蒡唔係要黎沖牛蒡茶嫁咩<-我係咁諗
原來炸出黎又幾好食,配薄漿炸唔會太厚粉
椒鹽茶樹菇有小小椒鹽味更得我心!唔怕生暗瘡?食完先算啦喂


脆口既菜色總是特別吸引(笑)


欖角蜜汁叉燒
呢道真係不可不點!食完真係會好想叫多碟…
呢碟素叉燒做到有半肥瘦既質感,原來係用麵筋拉出黎
其實咬入口似炸大腸既口感,不過係叉燒味既炸大腸囉


唔知你地同我一唔一樣好鐘意揀d邊邊黎食,貪佢烤焦既脆口
估唔到民個素叉燒都做得咁真!加埋蜜汁真係睇唔出係素叉




 
芋頭BB,呢個整做BB版的確容易入口
不過相比起由細到大既雲泉做既芋頭魚,呢個BB版炸得唔夠脆口
但勝在芋頭夠香,入面芋頭口感夠綿密搭救
如果將佢炸得再脆口D我會更加鐘意食~~




(上)川式擔擔麵-食到呢到已經開始好飽,所以只係食左幾啖
花生醬係幾香加埋蔥花一齊食更加滋味

(下)鮮茄牛柳焗飯-草莓只係食左上面既牛柳
真係同真既牛柳無咩分別質極似!加埋鮮茄非常好送飯



甜點就有桂花糕、芝麻糕同南瓜番薯糕
桂花糕-同出面唔同既係呢個桂花糕好足料,唔會只係得一堆動L既糕,係食得出好清香
芝麻糕-呢款糕係最滑口軟身,芝麻味香濃 有如食左豌芝麻糊入口
南瓜番薯糕-聽說呢款係新年俾人訂得最多,證明人氣應該係最高
南瓜+番薯做糕真係第一次食,甜甜地又幾夾呢


今次飯聚的確改變左我心目中對素菜既印象,
說真的,會想黎再試其他牛、豬、魚生 (笑)
不得不讚師父手勢做到明明是素都變成極真口感,用心的餐廳,值得支持。





草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
http://www.facebook.com/pages/Berrys-Talk/301019826603718
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言