2012年7月16日 星期一

♥【敗家文】久違的敗家文! 都是采活VIVO+Sofina害我的! ♥

敗家單元真的很久不見!是證明草莓省錢功力又進步了嗎XDD
最近是採用「慳得就慳」、「係咪真係急切需要」來控制自己
不過有時也會間中失靈(哈哈哈)~~以下就是最近的戰利品


大家都知道采活VIVO轉型了吧!?
各分店都被搶購一空~搶得最勁應該是Maybelline的東西吧=__=
D野真係減價得有點驚人~~差不多半價至4折~~
其實之前經過VIVO已經買了2把傘…對你沒有看錯..是傘!
因為HKD29.9有一把,而且骨蠻實淨顏色可接受底下,
這些「必需品」一定要用,而且囤貨也OK的底下~我先敗了2
過多幾天看同一家分店還有貨再掃多2把…總共4把!

再買了刮鬍刀(?)的刀片補充裝~~恩~~這也是必需品


今日經過VIVOETUDE HOUSE專櫃又去看看~
其實自己不愛買唇蜜~不過由$60減至$24蚊一支又真係幾難忍手!
而且顏色又好好看~~~~吼~~~~

也買了Johnson的護手霜,由$15->$10.5 在櫃前思考了一陣子 到底需不需要
結果小嬌一句十幾蚊你都要諗? 咪諗啦! 買啦!” 對…他是魔鬼XDDD


不過回到家最氣的是…佢竟然收多左我錢!!!!
收多左我一支hand cream $10.5…… 佢嘟多左一下=___=~
明天打去店叫他查一下~~本來超開心的心情立即有被騙的感覺~~!


所以放一張試色照讓自己開心D XDDD
一支$24 一支$25.6 超抵!!抵過買其他牌~
顏色又是自己最喜歡的顏色~~一支閃一支唔閃~~


再來的是更。大。的。敗。家!
自己唔係用左sofina好耐~不過次次sogo週年慶好多人都去搶餐死既 我每次都無去搶到><
不過自己都幾鐘意用佢d防曬~又唔lup 又清爽~抵佢要出咁多款防曬XDD



(1,2)PrimavistaBase又是好用到炸開!! 所以入手2
(3)中間的高濃度精華液試過上手質地唔錯~所以300都捨得買黎試
(4) Jenne系列的防曬 貪佢唔貴~ $210
(2) 都係Jenne系列的防曬 唔同劑型 不過價錢一樣
(1)美白功效既防曬~320~其實我唔知210320d功曬有咩分別 (除左一隻多左美白之外)




3支係草莓一直用開的~~
最值得推介既係右1Base,最近一直當粉底使用!
因為有小許顏色(膚色),可以當粉底用~無粉底咁厚~夏天無咁焗身
所以今次敗家再買多一支囤貨!
中間果支夏、冬都岩用既防曬~因為有d滋潤度得黎又唔lup 冬天好鐘意用~~




以上是sofina大集合~

希望下次的敗家系列唔好再咁快推出XDD
如果唔係又證明我又洗錢了 T___T 恩!我要忍下手!

草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
http://www.facebook.com/pages/Berrys-Talk/301019826603718
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我: Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言