2011年4月15日 星期五

♥ (放火文) 今日去完6ixty 8ight 掃Bra! (附戰利品圖!) ♥

草莓琴日為左做Assignment 都只係訓左幾個鐘咋!
今日返去上完堂就立即醫飽個肚先去同人搶!
搶搶搶.......今次唔係搶鹽....而係搶bra!
其實6ixty 8ight既沙田分店 係位於一田上面 所以唔難搵~
草莓12點15分去到~ 等左15-20分鐘左右 前面既人龍未算超多~
不過都大約20-30個人左右~ 可能果段時間比較早會少人d (正正係我唔想迫既原因!)
由排緊隊都已經可以睇到店入面既瘋狂程度~ 所以草莓已經睇定哂d位
一入去就方便自己搵咩款既bra~ 因為入面人好鬼多!!
由於草莓有男性朋友陪同~ 多個人多雙手嘛!
不過提提大家~ 排隊俾錢真係好耐!!!! (男性朋友已經係一入去就幫我排定俾錢果條隊)
草莓開頭都諗住去試bra既size 話哂都未買過呢個牌子~
最後因為太多人既關係都係唔試...多人唔係排試身多人
係店入面太多人! 真係迫到喊~ 特別係6ixty 8ight 好鐘意用d櫃桶去放d bra
d人就好鐘意愈個愈個櫃桶去開黎睇個款..睇完個款又係到"搲"佢個size!
什至唔同款會放落唔同既櫃桶入面..........
而且最多既size就係 70A 75A 70B....75B會少D.... 80B更加少
C級既好似要掛住係到果D先多D~
更有D C9 已經係進入忘我狀態.........一手拎住10幾20個BRA! 仲要係到推推撞撞係到搲
後生女既就冇咁癲 起碼唔會係到穿穿插插黎拎D BRA
不過一堆朋友去買既就會停左係路中心到問朋友意見.......
係問都唔好阻住條路丫...已經唔係大嫁啦果到~~~~
如果大家拎住好大既手袋的確係行得幾難~~~~~ 因為條路好細~
草莓都係好好彩有友人幫我拎住個袋同排俾錢咋~
有人幫我排定隊都已經要用一個半至1個鐘頭45分鐘
如果唔係都唔知要幾耐先走得到!

草莓TOTAL買左5個BRA 同一條手機吊飾~ 加埋 HKD 198! 真係超值~
所有BRA都係 HKD 38蚊一個!
問題係.........去到俾錢之前聽到個SALES話...如果唔岩既話可以KEEP返張單換SIZE!
不過唔可以換款OR退錢~~~~~~ 所以大家要留意喇!

返到屋企草莓就立即試試!!
最鐘意係呢2隻牛仔布款既BRA 佢唔係真係牛仔布黎嫁~ 可以放心~



唔知點解 佢間野真係好多藍色BRA~ 草莓一向只買粉紅/買/LACE/灰~ 今次一次過入咁多隻藍色!
唯一的粉紅色!
呢個手機吊飾由原價 38減到8蚊咋!! 好Chanel feel呀 XD!

睇完6ixty 8ight 再去Uniqlo到睇衫~ 因為返左好多新系列!
已經睇左好幾件喇~~~~~~ 可以叫朋友用Staff discount買~~~~ 仲睇住條牛仔褲tim!
btw.........雖然草莓已經累到死...又訓得果3個鐘...不過一去到門口個人立即醒哂!!!!
唔係講笑........不過一返到屋企立即累多幾倍...都不忘上黎出post同影相俾大家睇 ^^


最近新文:
希望你們會鐘意草莓的文~ 喜歡的話請給一個推和留言吧 :)
你們的支持才是草莓出文的動力呢~
LOVE YOU ALL

沒有留言:

張貼留言