2018年12月23日 星期日

♥【美食】大閘蟹放題。佐敦 瀛鮮-日泰韓中潮川風味放題 ♥

每次去到秋冬季節,朋友們都係到約食蟹
雖然我都鐘意食,但個餐入面只係得蟹我又覺得有d悶
所以朋友就book左呢一間除左食蟹之外仲有其他野食既餐龐

瀛鮮-日泰韓中潮川風味放題
係佐敦站一出行2-3分鐘就到,超近



任食紙都有好多款野食,由刺身、燒肉、泰國野、炸物 真係乜都有

首先黎左個刺身拼盤先,都算幾新鮮
通常一坐黎就好肚餓,要食住d刺身再慢慢等我地d蟹

好快黎到既仲有泰國野,有生蝦!!真係好令人驚喜
個汁都好好食,個炸蟹鉗都幾脆口

終於到主角啦!每人每次可以order 2隻
建議食完先好再叫,凍左唔好味呀!


雖然蟹仔唔大,不過都有上圖咁既size

一打開有冇膏呢!? 都有既!

呢一隻一打d膏就爆哂出黎~平均都唔算少膏嫁

食左3隻蟹之後我就投哂降~但朋友仲可以keep住叫蟹…
我就轉戰去燒肉區,緊係燒返埋牛黎食啦~

呢到幾好,有張紙俾你放係個底到,一來唔怕佢痴底
二來我自己覺得乾淨d

最後呢到有雀巢雪糕食~不過食到呢刻都真係好飽啦…

另外…加分位係呢間有live band!
聽住以前既舊歌,其實都幾好丫,帶埋daddy 媽咪親戚黎佢地黎都岩!

沒有留言:

張貼留言