2017年5月13日 星期六

♥【美食】西環美食。Cafe 2 炭燒牛扒+海鮮+Cocktail ♥

舊同事飯局揀左西環Cafe 2相聚,貪地點方便大家收工過去

精選海鮮拼盤 $638 是必點的!
入面有好多海鮮,一盤夠5-6個(女仔)食嫁啦~
麵包蟹我就食左2啖d膏,都好新鮮

我最愛當然係生蠔啦,呢隻雖然唔係好厚身但總算是新鮮

有驚喜的是呢隻蜆,真係肥大肉厚漲卜卜咁
咬落去仲好鮮甜,不知不覺就食左好幾隻

點左蟹肉南瓜湯,呢個幾有驚喜
南瓜好濃,唔會淡到水咁
上面仲有好多蟹肉,混埋一齊飲更添口感
另外有一個黑松露湯都好似唔錯咁,下次可以試下

燒原隻深海魷魚
呢盤燒魷魚好快俾我地清哂,因為燒得好到位
出面乾身而入面唔會太乾,岩岩好熟先做到入面呢個效果

蒜香紫蘇白酒燒海蜆
呢個係我要求點既~ 因為頭先個凍蜆好好食
所以叫埋呢個白酒煮海蜆

最期待就係呢個斧頭扒,有分唔同size 睇你幾多人食而叫~
炭燒味好味,而且肉味香濃入面仲好腍,仲帶粉紅色
我習慣係食原味(唔點醬)先,之後先試點左芥末或鹽既味

沒有留言:

張貼留言