2017年2月11日 星期六

♥【美食】抵食又高質。8度海逸xSKINFOOD 柚子tea set ♥

放假的時候和閏蜜聚會傾計,姐妹們都好鐘意揀去High tea
因為環境夠relax,又可以慢慢同好姐妹傾心事
而姐妹唔係特別太喜歡甜點,
所以揀左咸甜比例各半又用柚子做主題既tea set

餐廳有indoor同outdoor揀,
我地當然揀戶外啦 因為當日好好天又唔凍
我地坐呢個位剛好望住酒店既泳池
不過暫時仲係冬天,所以未開放有泳客




怕凍既朋友都唔洗驚,因為有暖爐開放
等大家可以非常relax咁enjoy個tea set

我地就係食呢個tea set啦

最底果層有柚子蜜糖香烤單骨雞翼
呢個雞翼仲要係單骨黎,方便女仔可以好斯文咁食
外焦脆又皮真係好加分,點埋柚子醬甜甜地 幾fresh

同柚子日式墨魚嘴串燒都係我好鐘意既(佐酒)小食,
呢個本身有汁係上面所以唔洗再加柚子醬了


咸食仲有柚子嫩雞開面三文治,上面放滿新鮮柚子
一路食D柚子就會係個口到爆開,非常輕盈唔會太膩

迷你蟹肉撻都係水準之上,好香蟹肉味,撻皮都是脆口的


柚子鮮蝦泰式沙律更加令我眼前一亮
上面既大蝦好爽口,泰式醬更加帶出柚子的鮮甜味

而冇諗到竟然有日本既黑糖水信玄餅食呀
好QQ既質感,口感介乎蒟蒻同啫喱中間
加埋黑糖既甜味就好似食緊Jelly咁 食完又唔會怕肥


而我最期待既甜點終於出場啦!
大家都知道金鐘開左一間專賣閃電泡芙既店啦~
但我都係第一次食閃電泡芙咋~今次仲係柚子味tim
入面滿滿的忌廉好creamy,上面仲有粒小花餅做裝飾

而黑糖軟芝士餅開頭睇仲以為係普通cheese cake
原來係mousse cheese cake黎!難怪咁軟滑
上面原來係黑糖jelly黎,連埋下面既cheese cake真係好夾~

呢杯柚子楊枝甘露凍,上面加埋蜜柑中和返柚子既酸味
底下既楊枝甘露仲加入西米添加口感

聞說呢度最出名既就係芒果拿破崙,
所以我地留到最後先食 (笑)
超鬆化既拿破崙餅底,加埋入面夾住既cream同最頂超甜既呂宋芒
難怪呢個蛋糕係皇牌啦!食完我地都好想買多個cake返屋企嘆阿~
之後我地上網睇 原來1磅加埋discount都係賣HKD$227 (原價$268)
所以我地約好朋友生日都會係到訂芒果拿破崙 (笑)

食完呢個Tea set 仲跟埋SKINFOOD精美禮品一份 同coupon呢

好鐘意戶外可以享受假日既美好時光
不得不讚呢個8度海逸酒店 x SKINFOOD 柚子清新下午茶
真係又平又高質,$168/位,網book仲有7折嫁!即每位只需$118+10%!

8度海逸酒店 x SKINFOOD 柚子清新下午茶
供應期: 2月1日至3月31日 
時間: 3pm-5pm
地址: 九龍土瓜灣九龍城道199號

沒有留言:

張貼留言