2017年1月31日 星期二

♥【美食】九龍城燒肉。火山岩石+麥飯石燒日本和牛夜 ♥

閏蜜約我去九龍城食燒和牛,來到福佬村道既【牛石料理】
朋友話呢度係用火山石去燒唔同一般既鐵板,為免多人我地特登揀平日夜晚黎

呢度有幾款唔同既套餐供選擇
我地揀左 $768 牛石二人會席 有沙律、刺身、燒肉、天婦羅、炒雜菜
基本上呢個set都幾齊全~ 咩都有D

我地仲揀多一個海鮮貝燒盛合 $168

呢度燒肉仲可以另叫,當然以日本佐賀和牛最貴啦 400g $1068
加多塊熊本西冷也不錯,價錢$128 尚算合理


蟹籽沙律作前菜青瓜非常爽口,上面鋪滿好多好多蟹籽~
蟹籽沙律雖然用料簡單,不過花很多時間去切
還是在外面食一碟好過自己買返去整 (笑)

刺身拼盤 卻沒有我最愛既三文魚
由於我唔食立魚,鱆紅就交由我朋友食,好彩都有4隻牡丹蝦俾我~
幾大隻同彈口,蝦頭仲有蝦膏呢!

海鮮貝燒盛合 $168 有1隻鮑魚, 2隻沙白同帆立貝

放在火山岩石上慢火燒,咁樣可以受熱平均唔會過度大火變燶
而職員非常熱心全程幫手燒海鮮,燒到咁上下就加上醬汁
仲夾到我地隻碗到,服務周到!

台上擺有麥飯石的介紹,大概是話呢舊石有礦物質
可以令食物更有營養等等,同冇一般鐵板咁易燒燶
同燒肉果陣更加快鎖實肉汁咁上下啦~


薄切美國頂級牛小排
第一片燒就揀左呢款先,肉汁夠多,肉同肥膏既比例剛剛好

和牛牛舌
我同朋友一致都覺得牛舌可以再encore!
因為唔肥但又夠爽口,肉味夠濃 非常推介!




終於來到和牛環節!!先來燒個澳洲和牛
牛肉味比較重,而且肥膏冇日本佐賀和牛咁多,肉汁比較多


好邪惡呀呢塊日本佐賀和牛!
油脂佈滿成舊,成形一片雪白
一邊燒D油好快流哂出黎~ 食落口入口即溶
日本和牛果然冇令我失望!



套餐本身都有跟2碗珍珠米既飯

炒雜菜調味剛剛好,食完燒肉要有碟菜清一清先,
其中既韭菜花咁岩有好幾條就比較硬同有渣

炸物都係我最愛!炸蝦夠大隻,仲有冬菇、番薯、南瓜、茄子



沒有留言:

張貼留言