2016年7月19日 星期二

♥【美食】旺角樂天皇朝 。除了八色小籠包 還有其他驚喜! ♥

一早聽聞過來自新加坡嘅【樂天皇朝】八色小籠包,今次終於同朋友一齊嚟食啦!
知道銅鑼灣有分店,但朋友都唔係住港島區所以好少去果邊食~
今次終於等到佢旺角開分店啦!仲要係正地鐵站旁邊嘅雅蘭入面

呢個八色小籠包必點啦!


仲叫咗以上呢d~唔知實物同相相唔相符呢

旁邊仲有教你跟次序去食~由淡到濃
原味、人參、鵝肝、黑松露、起司、蟹粉、蒜香、麻辣
不過多過一個人就好難跟住呢個次序~都係睇自己最想試係咩味啦

個人最推薦:鵝肝、黑松露、蟹粉
黑松露一咬落去,個皮爆開之後就食到超濃郁既黑松露味,中西合壁嘅感覺
鵝肝同蟹粉雖然冇黑松露果個咁濃烈,
不過個湯汁都充滿果隻特色嘅味(但咬落係小籠包嚟)


而呢個混色小籠包係咩東東嚟?
經理話係FB搞咗一個比賽係諗一種代表香港本土特色嘅味
將佢實際整出嚟做小籠包口味,
就變咗眼前嘅「避風塘炒蟹口味」啦!

一咬落去好似真係食緊避風塘炒蟹咁樣呀喂!
果種香味同辣味都唔似會出現係小籠包身上,朋友都話好有驚喜呀!

我地仲叫咗清炖雞湯,我喺一個無湯不歡嘅人
鐘意呢個清湯唔油仲幾清甜,雞味好濃,
雞件都有3舊~肉質嫩滑,唔錯!

陳皮五香牛肉
本身以為只有10舊咁上下~一嚟到份量真係好多呀~~
我地差d仲食唔哂~陳皮味其實就唔係好突出,不過肉質腍身搭救


前菜仲叫咗撈伴海中寶,海蜇口感非常爽口
仲有蝦同豉油伴,上面仲有蒜蓉同辣椒幾香,不過不失~

朋友指定order呢碟賽螃蟹,中間仲有蛋黃可以撈埋嚟食
其實賽螃蟹係以大量的油炒蛋白咁整出嚟,不過呢碟又唔算好油
加埋小小醋酸酸地,都幾提味~

竹筒剁椒魚片係經理推介之一,我本身唔係幾食得辣,
所以叫經理少辣,少辣之後嘅辣味剛剛好
有剁完隻辣椒既香,一舊魚加小小蔥同點汁就好正!
魚片仲要薄薄一片都好彈牙爽口,估唔到個竹筒入面都有好多塊魚片呀

成台都係美食~~

甜品時間又來啦!
女仔就係鐘意食甜品,但又怕太飽
所以就叫左高力豆沙,空氣感得黎又唔會好飽
上台時熱辣辣,加分!咬落鬆軟豆沙又唔會好甜,合格!

我地仲好奇咁問經理咩叫「宮廷驢打滾」
原來呢道甜品係新鮮即製,聞說係慈禧太后好鐘意食既甜品嚟
到底係咩黎呢?就係糯米卷包住豆沙餡,好似香蕉糕咁你就明嫁啦!

仲以為佢會好煙韌,糯米個皮好厚果D
點知一食落口好有驚喜~~竟然係軟滑嘅~正wo又!
加上豆沙餡唔甜所以我一個人就食左2大舊啦

2個女仔就食左咁多樣野~~價錢雖然都唔係平嫁啦
不過話哂都係功夫菜,有d仲係即叫即製,間中一餐食好既都OK既~

沒有留言:

張貼留言