2016年2月9日 星期二

♥【美食】精緻手工中菜。灣仔唐宮壹號 ♥

蘋果x雪梨x萬壽果花膠燉太和雞
3種水果煲成一煲的湯,非常清甜而且有烏雞的香味,
還有花膠可以吃呢我們每人也喝了2-3碗,本人超喜歡喝湯所以覺得很讚!


哥叉燒
習慣吃叉燒也只選肥叉,單看這個叉燒好像有點瘦,
但食落口卻幾爽口,爽口得黎唔會un


黑松露炒野菌
比較少有中式酒樓會出現偏西式的黑松露炒野菌,
雖然炒得偏油不過蓋不了黑松露的香味,菌也有幾種增加口感,送飯之選!


乳鴿
剛好遇上特價,所以特地叫了來試,
聽侍應講啲乳鴿係自己大陸既養殖場所養,只供應返俾自己其下既酒樓,
乳鴿最緊要係夠脆同肉滑已經合格,佢啲鴿仲唔肥tim,唔會一邊食一邊噴油。



羊腩煲
本身唔係特吃鍾意食羊肉,因為怕太騷,
唔知係咪用上黑草羊所以係有羊味但唔騷,
而且連皮食一次過食就有2個層次既口感,咬落有啲似牛腩,
但食落羊肉味先係口到散出黎。一煲入面都有好多舊羊,冬天就是要吃羊腩煲嘛!


 
清蒸東星斑
中等size既斑剛好夠幾人瓜分,熟度剛好離肉,加上豉油已經好正!
所以好快已經清哂一條魚~唔通我地前世係貓?



 
椰皇燉葛仙米
原個椰皇入面有滿滿黃綠色的葛仙米,加上椰汁清香味又不會過甜


消脂汁
朋友見到消脂汁呢個夠十分好奇係咩黎,
原來係用平時酒吧既盤裝住2隻味既果汁,綠色既係菜心汁,勁搞笑……
五青汁苦瓜汁就聽得多,用菜心做主都係第一次飲,
飲落甜甜地又幾好飲呀原來入面泥知埋檸檬,青蘋果,菠蘿 唔怪知咁易入口啦!

另一款紅菜頭汁其實個底都有檸檬,青蘋果同菠蘿
過呢款個味會濃啲,我麻麻紅菜頭都覺得可以接受到


草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
www.facebook.com/BerrysTalk
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言