2015年11月22日 星期日

♥【美食】晚餐x水煙。蘭桂坊泰菜鴻運泰國美食 ♥

朋友相約在蘭桂坊開飯,唔係諗住之後再夜浦下嘛?
原來係去蘭桂坊一條小巷到,以前返學放學日日行過都冇發現原來呢條巷咁多泰國菜食
來到鴻運泰國美食開餐~


今日天氣涼涼地,係巷到用餐其實都幾有地道風味
落雨都唔怕,因為佢地有個防雨水系統係幾間鋪既雨擋連埋


唔好講咁多!緊係黎返個椰青先啦喂 夠哂清甜同解渴
一晚一杯當然唔夠飲,最後都叫左杯酒精飲品


 
食泰國野又點少得生蝦呀!連續叫左2盤,
蝦夠彈牙都幾大隻下,略嫌汁唔夠辣



串燒都係我最愛!牛、豬、雞齊齊上
推薦牛同豬,牛就一定實無死最穩陣嫁啦,無諗到豬咬落又好彈牙好腍唔會好硬
雞就反而冇咁出色,豬反而好食d



 
呢個原隻秘制鮮魷凍食不得了!加埋日式既豉油同wasabii夠哂過癮
e….我唔係食緊泰國野嫁咩,點解變左食日本野咁既


 
呢碟辣椒羔炒蜆又係我好鐘意食既野~炒蜆已經非常吸引
夠大隻又辣得惹味,大家都搶住食~好快就夾哂dlu


青咖喱海龍皇配油鬆餅
青咖喱非常香又惹味,我其實係鐘意食個餅多過浸住個醬汁,所以都係hi一下就放入口


 
油酥餅脆口之餘唔會好油,我足足食左兩塊唔洗再食任何飯類都已經飽哂



仲有水煙食tim HKD198都唔貴丫~
同一個地方食完晚飯,就立即可以嗌酒同水煙唔洗轉場,邊到搵呀~~
當然食物質素都非常唔錯,單食小菜都已經飽過食飯~~


草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
www.facebook.com/BerrysTalk
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言