2015年7月3日 星期五

♥【美食】放題。盛八日式火鍋放題店 ♥

盛八日式火鍋放題店的相片 - 旺角
前陣子走去想食豪少少當然就係選擇放題啦,
黎到見到門口都重未有人排,因為當時係5點幾咋嘛,
心諗如果要排咁一定好味到飛起,
店員哥哥帶我地入去坐低,問我地係咪全部黎一碟先,
咁我地乜都食就諗住試下啦,係等既途中我影下附近環境先~
盛八日式火鍋放題店的相片 - 旺角
內裹裝潢簡約,甚有日本風格,1-2人吃可選擇右邊私隱度較高。
盛八日式火鍋放題店的相片 - 旺角
店內餐紙有教壽喜燒食法Step1-4 逐步跟著做,右下角有意見表可寫回你的意見在上面換領50現金
卷下次使用,真的不錯呢。
盛八日式火鍋放題店的相片 - 旺角
甜品櫃種類繁多應有盡有,有各類cake、芝痳糊、各款雪糕等等。
盛八日式火鍋放題店的相片 - 旺角
醬油配料自己調配,各樣丸類、瓜菜類及腸料都有,連油炸鬼也有得吃。飲品也有6,7款選擇,
也有魚生等等可提供,但每次每人只限取4片。
盛八日式火鍋放題店的相片 - 旺角
盛八日式火鍋放題店的相片 - 旺角
盛八日式火鍋放題店的相片 - 旺角
飛驒和牛花紋很漂亮,光看外型賣相已較我想入飛飛,
也急不及待放入壽喜燒品嘗一番.
加入了牛的壽喜鍋味道非常香濃,放入了少量瓜及栗米等等吸味。
盛八日式火鍋放題店的相片 - 旺角
豚肉當然沒牛那樣極品,但口感也非常煙韌。
盛八日式火鍋放題店的相片 - 旺角
熟了的飛驆牛色澤與花紋很晶瑩剔透,肥廋均勻入口即溶而且爽口,
不消兩三分鐘已將整碟牛清掉再來一轉。
真係估唔到呢碟牛居然嫩成咁,一啖咬落去完全無根,
而已非常嫩口,加埋D醬汁可說係無敵阿,3百幾蚊食到真係好抵!
盛八日式火鍋放題店的相片 - 旺角
朱古力雪糕中間夾雜朱古力碎,味道香濃且滑。

沒有留言:

張貼留言