2014年12月4日 星期四

♥【美食】灣仔區泰菜。新泰東南亞餐廳 ♥

來到12月這個聚餐旺季(因不少朋友和自己都是十二月生日) 
所以出去搵好野食的機會又來了!好姐妹都很就我選地點都選我公司同區 
佢地帶我去食泰國菜~地點都好方便,係軒尼詩道英皇集團附近 


以我所知新泰東南亞餐廳  Sun Thai Restaurant以前係謝斐道開店 
而家就轉左黎軒尼詩道,都算易搵既~ 



餐廳空間感都幾大,而且坐得唔迫 
就算一台人坐滿都坐得舒舒服服,有d卡位好似sofa咁好舒服咁 
而且裝潢都幾靚,好有東南亞的風情 幾Relex 
可能係新開張無耐既關係,唔洗等位而且幾清靜唔會好嘈 



黎到緊係先叫野飲!我地叫左珍多冰、椰青、青檸梳打 
咁多樣野入面最受歡迎既係椰青!非常清甜又解渴 
仲可以刮埋佢入面d肉黎食,非常推介! 







 
必點的有【泰式生蝦】! 
生蝦非常新鮮,冰鎮底keep住隻蝦夠凍 
最值得一讚既係個「游泳池」,點醬果個位剛剛好fix左係個底到唔會阻住d 
草莓唔食得太辣,所以唔敢點太多醬更加食得出蝦既鮮味 
雖然唔知個醬入面係咩配料,竟然出奇地好配個生蝦 
記得加埋蒜同辣椒一齊食,而檸檬我就擠左d檸檬汁就算,無成塊食 







跟住果碟係【香芒軟殼蟹紙卷 
用越式米紙皮包住粉絲青瓜d配料 
而主角當然係軟殼蟹啦,加埋有芒果感覺好清新 
軟殼蟹青瓜就好有口感,好脆卜卜 
不過食食下忽然有d芒果味都幾怪(可能我唔太岩泰國野口味 




食泰國野又點少得【冬蔭功】呀~ 
不過唔多鐘意食酸辣味既我呢道菜唔係咁岩我口味 
不過試過幾啖都覺得豌冬蔭功幾足料,有好大隻蝦係入面,煲出黎好香幾鮮甜~~ 
身邊好鐘意飲冬蔭功既朋友飲足幾豌~ 



話說我地班友食肉之餘都要叫返碟菜既 
【蒜蓉炒貴妃苗】炒得好香,而且豆苗夠新鮮所以好爽口 
不過呢碟菜好快俾我地掃哂~雖然份量唔小不過全晚得一碟菜係搶手d 





【紅毛丹肥牛卷】呢個係又一驚喜! 
雖然由我有意識起我好似無食過紅毛丹, 
但原來用肥牛包住食都幾得意,紅毛丹又唔會搶左肥牛味 
如果唔講都唔知入面包左生果係度,不過d汁多左小小,所以我唔點咁多醬汁一齊食 






 (右)仲有呢碟【炸蝦】雖然唔知佢正名係叫咩 
不過我稱佢為炸蝦啦~~出面有d麵包住黎炸 
都幾脆口,不過略嫌外圍炸到脆既麵有小小介口, 
口腔有好易損既朋友食果陣要小心點 
如果隻蝦醃得唔夠味,食落去淡味左小小~ 


(左)【燒牛仔骨】呢道菜又係必點,引致我地幾個女仔不客氣咁搶都只因為佢夠鬆化 
燒得好Juicy,我食一舊唔點汁試個原味就好香牛味 
再食多舊點左汁就濃味小小,如果有豌飯應該好好送飯! 






來到重頭戲咖喱紅星斑】出場!唔係講笑如果唔點呢個係會後悔 
本人係鐘意食印度酥餅多過食飯,點埋佢個咖喱汁真係不得了!! 
咖喱汁唔會好辣,係走椰香路線 完全唔食得辣既人都唔擔心 
印度酥餅再點埋咖喱汁係最佳既配搭!好味到要再加追印度酥餅先安撫到我地 
其實咖喱汁都只係配料,主角其實紅星斑先岩呀~~ 
嘩~一條斑啖啖肉炸完再淋咖喱汁係幾咁完美既事,又切好一舊舊又無骨 
基本上呢碟野成碟都可以清哂(由斑到咖哩汁都一滴不漏) 





雖然食到呢到已經都幾飽~不過朋友話呢個【香芋焗飯】好正 
草莓都食左兩啖,開頭聽到香芋再加埋焗飯真係唔多睇好佢 
諗唔到佢又整得d芋頭幾腍,撈埋d飯又幾香~ 





來到甜點時間,呢個【泰式甜品拼盤】有哂幾種唔同既糕點 
而我最鐘意當然係椰汁西米糕啦,其次個菠羅椰汁糕都幾有新鮮感 
南瓜+蛋果個真係第一次見~個南瓜好好味~不過加埋蛋有小小怪… 





草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^ 
http://www.facebook.com/pages/Berrys-Talk/301019826603718 
FB Page: Berry's Talk 
這裡可以聯絡我: Berry1437@hotmail.com 

沒有留言:

張貼留言