2014年1月7日 星期二

♥【入廚樂】零失敗。芝士波波、麻糬波波球(附食譜) ♥

話說草莓好喜歡吃山崎家的芝士波波/麻糬波波
不過十幾蚊先得果幾粒…咬咬下好快食哂!
早兩日經過烘焙店想買定紅莓整麵包用 見到有芝士波波預伴粉

有些人未必聽過預伴粉,預伴粉其實就是預先幫你調好比例的粉
看你是買什麼類的預伴粉啦,而家呢個例子就係芝士波波預伴粉 就專係整芝士波波
草莓都見過鬆餅預伴粉、朱古力蛋糕預伴粉…
其實麵包,蛋糕,慕斯,鬆餅,曲奇,批薩等都有預伴粉的

好處當然是不用買幾種粉左度右溝啦 方便只係身痕整一次半次既朋友
好老實,買預伴粉也會減低失敗機會(笑) 畢竟店家是試過很多次才賣嘛!


好啦~ 立即跳到所需材料
芝士波波預伴粉、蛋15g、芝士粉40g、水100g、菜油/無鹽牛油30g
如果你有整開野食,基本上這些材料在家已經有(笑)


先倒入芝士波波預伴粉


草莓家是用開大蛋,所以一隻差不多30g
要先行自己量好蛋的份量才加入,之後加入水100g


準備好菜油30g,草莓是用橄欖油30g
用無鹽牛油也是可以啦~

把橄欖油加進去


最後加入芝士粉,草莓是用卡夫牌的


攪均之後就像上圖般,不會太液狀
可以用手搓泥膠般搓出型狀,雖然預伴粉包裝上寫住建議用唧袋啦,不過用手更方便!



然後準備盤,因為草莓幾年前朋友送我這個矽膠盤
我也不知道要作焗什麼用~所以放了好幾年…
這次終於用得著啦!其實加焗爐紙之後直接焗就OK
190度焗10分鐘就食得啦!

 







濃唔濃好睇個人喜好既~我就鐘意濃濃地咁先好味!
口感基本上同山崎的一樣,唔會太硬又唔會太軟
入面仲好QQ好彈口添~凍左反而芝士味重D
一出爐個面好脆口~平時唔多鐘意芝士既草莓哥都大讚好食~(好鬼難得)

所以要去買多幾包芝士波波預伴粉返黎 隨時想食10分鐘就食得~
基本上只係撈哂所有材料整個波型焗就搞掂 唔洗左量右度咁鬼煩
下次想整下其他味既波波,例如紅莓味、內藏芝士既波波、北海道牛奶波波……


上網都有見到芝士波波既食譜,係無用預伴粉而是自己調的
大家可以參考一下:

糯米粉 110g
木薯粉(即泰國生粉~超級市場有售) 15g
芝士粉30g
芝士碎35g
幼鹽 1/4茶匙
無鹽牛油溶液 30g
1
牛奶 70ml

草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
http://www.facebook.com/pages/Berrys-Talk/301019826603718
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我: Berry1437@hotmail.com



沒有留言:

張貼留言