2013年6月23日 星期日

♥【化妝】超簡易眼妝。開架品牌又一新選擇 ♥


有時懶起上黎 真係可以一條眼線走天下
不過我隻眼本身精神既時候係冇左個雙眼皮(笑) 累先可以撐到有最外的雙眼皮
所以經常要用啡色眼影畫陰影 最簡易就係啡眼影+眼線就出得街


今次收到COLLECTION的化妝品
老實說 我還是第一次用COLLECTION呢個牌子呀
睇一睇資料原來擁有超過25年歷史係英國熱賣彩妝品牌
2011年登陸香港屈臣氏及潮流時裝店MABLE後,已瞬速獲得女生們的熱捧



COLLECTION迷人眼影9色組合Eye Palette Smokey Eyes HKD69
Tone眼影永唔嫌多XD 而且一包有齊Cream狀打亮色帶閃粉既啡色
已經遠超過合格!再看一看價錢…69蚊還可以彈咩?

 


好!先來化個超簡易眼妝……GO!


草莓先用Cream狀來打底 呢個用手指直接上就得



再用深小小既啡色填滿雙眼皮摺位 係眼尾可以拉長小小
眼下31既位置都可以畫啡色眼影


再用Medium的膚金色在眼球中間打亮 慢慢畫到眼頭


如果覺得唔夠濃既話自行加眼線
或者用同一盒既黑色眼影加眼線掃畫吧



不出幾分鐘的眼妝真係懶到無可再懶
其實係自己唔鐘意哂時間去夾睫毛同塗睫毛液姐
其實粉底++畫返隻眼就已經出得門口
為訓多幾個字 偷下懶都唔緊要啦XD




COLLECTION亮光水漾唇彩Hot Lights Lip Gloss HKD69
好幾年前睇過女人我最大已經有介紹過內置LED燈既唇彩
呢個設計其實真係幾方便! 夜店人士必備XD

    內置LED


旁邊還有小鏡子



塗上去只有微閃粉 光澤感比較多
也是我最愛的光澤帶微閃粉唇彩~~
別要被外表的顏色嚇怕 其實塗出黎是淡色的
草莓手上的是Dazzle桃紅 比較期待的是Sparkle粉紅Glow橙紅XD
4色選擇︰Dazzle桃紅/ Sparkle粉紅/ Glow橙紅/ Shine櫻桃


草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
http://www.facebook.com/pages/Berrys-Talk/301019826603718
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我: Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言