2012年11月22日 星期四

♥【愛美又要懶】懶!我認嫁!每晚只要跳上床就自動護膚 ♥



懶!我認嫁!
有時去完街沖完涼已經凌晨…仲要吹頭刷牙(下刪1000)
通常咁既情況我必定求其茶D潤身小小既Cream就跳上床訓
不過除此之外仲有其他既選擇既~~~

Sleeping Mask係偉大既發明!邊訓邊保養,分秒必爭嘛香港人。


其實CliniqueMoisture Surge水嫩補濕系列已是Clinique之中的皇牌
幾年前已經用掉幾罐的水嫩補濕霜,當時仲未推出這個Overnight Mask
14個鐘頭的長途飛機上都只係靠厚fu水嫩補濕霜過活!下機後立即化妝都唔乾~

來到2012年終於推出Moisture Surge Overnight Mask水嫩補濕晚間面膜
而且是不含油分的乳霜配方,油肌、混合肌無有怕!



吱出黎是淡粉紅色的乳霜狀

點都要加返d官方既成份俾大家了解多d既~~

深層補濕兼鎖水:
透明質酸鈉-為肌膚即時注入水分滋養,吸取及鎖住水分於表皮層、令肌膚顯得飽滿、柔軟及舒適
    活化水/翠葉蘆薈葉水-提拱肌膚持續補濕效能,同時有效紓緩及鎮靜肌膚。
    海藻糖/山梨醇-可避免肌膚因環境的轉變而導致水分流失及影響水分

修復及加強水分屏障:
棕櫚籽果油小麥糠萃取液/橄欖萃取液-增加細胞間脂質,修護及加強肌膚屏障功能。
乳木果油/芒果油/紅石榴固醇-天然植物合成的潤膚劑,令肌膚獲得深層的滋潤和充足的水分

鎮靜及紓緩:
    多種海藻萃取液、咖啡因/蔗糖、海蘊萃取-紓緩和鎮靜肌膚
    甜沒藥萜醇-對抗炎症,紓緩敏感不適的肌膚
    多種抗氧化物-多種強效抗氧化物,令肌膚能抵禦有害的自由基



雖然Before After唔係臨訓前同訓醒之後影,
不過都可以睇到即時既效果,右邊既睇落水潤多了~~
平時臨訓之前茶一層Moisture Surge Overnight Mask,打圈按到差唔多吸收哂先跳上床
呢隻佢又唔會好黏,所以大家唔洗怕整到個枕頭~~~

重點是呢隻mask不含油份,所以就算fu住整晚都唔怕毛孔會焗到透唔到氣而生粒粒
反而我覺得滋潤度都幾好~起碼轉天氣都冇甩過皮~~
大家記住呢隻mask係唔洗清洗/過水嫁!
推薦俾各愛美的懶人XDDD

Ps… 原來我好耐都冇用廣東話去打文XD 哈哈~

Facebook Fanspage: http://www.facebook.com/CliniqueHongKong

草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
http://www.facebook.com/pages/Berrys-Talk/301019826603718
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我: Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言