2011年7月25日 星期一

♥ 書展大收獲!! 訂雜誌會令人上癮的不管是男或女!! 【附禮物照】♥

呢幾年…好似入書展既目的都係為左訂雜誌~
可能因為自己冇乜追開既小說/作者。。
自己最鐘意睇既都係一D搞笑既公仔書
 
所以每一年近書展。。都會留意下有D咩禮物係值得換~
今日終於同男友去左書展~最主要係訂Vivi(雖然今年既禮物不是太吸引)
有睇過上年草莓呢篇文的話。。大家都會有印象
之前明明可以唔洗迫入書展都可以訂到同揀到禮物。。(d禮物仲要係唔同d)
點解今年5,6,7月號都好似冇提過用信用卡訂都得既。。

♥ 不用迫入書展都有禮品! 訂了VIVI一年份的禮物 (內有全部禮物圖) ♥


由於Vivi既禮物真係幾難揀~草莓都係揀左中間藍色果支美白精華(約HKD210)
本身諗住今年可以試下訂埋Mina不過。。d禮物真係唔係幾揀得落手~所以放棄了~



跟住我地行到ELLE就出事喇!


草莓就係咁樣。。放低左HKD168就拎走左咁多野!!
可以揀2份禮物走~
(1)最近新上架既韓國Mask 由於一片HKD20-30一片
草莓平時實在買唔落手!而家襯住HKD168訂1年份就可以拎走12片!(約值HKD310)

(2)仲可以揀多份! 草莓揀左EYE TREATMENT MASK約值HKD500

用168就可以換走咁多野!真係超級抵~~~~~男友仲問我洗唔洗同佢個名訂多份
咁就可以拎多SET MASK。。你就當半價買D MASK囉~
咁樣會抵好多~不過諗諗下。。草莓覺得都係唔好一次過訂咁多~
 
不得不說~ELLE既禮袋都好多野送~
登記做會員仲有個PASSPORT套送~(有4色)都幾靚!


至於草莓最想買既書都係呢本~~ (阿呢!)
每一次佢出新書我都會追~因為真係好好笑~大家可以去睇下呀:)


經過某檔~見到有關於屋企裝潢/收納書就諗住買一本~
點知可以JOIN會員。。仲有野送!我地揀左把太陽傘(平時可以放定係車尾箱到)
點知仲有福袋送。。竟然有燈膽同公仔。。笑了~


把傘好大把@O@ 仲可以遮到4個人TIM!


唔好以為只係得我自己一個有收獲。。
男友都拎左好多野走!!
男友平時都訂開"君子"雜誌~
今次佢都訂1年份~不講禮物之前~~俾大家睇下D贈品先。。
好多包香水。。2對襪。。1支洗面。。1個黑色袋。。2塊遮陽光用的板
 
而男友又鐘意睇車既雜誌。。最後又訂多一年份。。
所以最後有2SET護膚品~
一SET入面有齊 洗面,爽膚水,面霜
話說。。。要訂2年先可以有BIOTHERM既一SET。。
不過聞說呢一SET連卡佛都有賣~
而家拎左2SET走睇怕男友年幾2年都唔洗再買XD (加埋佢屋企本身D野)
 
在等緊填野既同時。。草莓見到呢執車用遮陽光的東東幾好
就不要臉咁問STAFF
草莓:E。。要點樣先可以要到呢一塊嫁?
STAFF:你想要呀?呢塊俾你丫~
草莓:好野~~~~不過。。可唔可以俾多塊我放車前車後呀~
STAFF:好丫~咁樣前後都唔會哂到啦~
 
好開心呀~佢竟然肯送2塊俾我~因為草莓唔想次次落去開車都熱到PATPAT XD


唔知大家係書展有咩收獲呢?

希望你們會鐘意草莓的文~ 喜歡的話請給一個推和留言吧 :)
你們的支持才是草莓出文的動力呢~
LOVE YOU ALL

就係咁。。我地就拎住一大堆野返屋企。。。
只可以講~~Vivi既禮物太令我失望喇~~~
希望佢下年會好d! BTW 首次訂ELLE平時都好少睇ELLE
為左禮物~我唔理佢本身好唔好睇喇XD

沒有留言:

張貼留言